Eilen treenailitiin Kauhalan ulkoilualueella. Paikalla olivat kaikki meijän ryhmästä ja vierailevana tähtenä Kirsi&Aatos!:)

Ite tykkään tosi paljon siitä treenipaikasta. Vaihtelevaa maastoa ja hyvä parkkipaikka. Koirille se on kyllä melko haasteellinen, koska siellä on tosi paljon hajuja.

Aculla otettiin nyt käteenkoskemisen vahvistamista ja se meni ihan hyvin. Vähän oli sellasta häröilyä ja kierroksille menemistä mutta oon kuitenkin tyytyväinen! Vahvistusta jatketaan nyt seuraavat pari viikkoa sitten vasta ruvetaan pidentämään matkaa. Huomasin muuten, että kun mulla oli hanskat kädessä aristeli Acu hieman koskemista! Olisi tietenkin pitänyt muistaa kesälläkin treenata välillä hanskat kädessä....Acu selkeästi tietää mitä sen pitäisi tehdä, mutta välillä ei sitten kuitenkaan suorita ketjua loppuun..Ei sinänsä ole vittuilua mutta pientä keljuilua kuitenkin. En nyt kuitenkaan aijo stressata siitä, koska suurimman osan ajasta tekee sen kuitenkin niin miten pitää. Vahvistamisella saadaan tekemisestä takuulla varmempaa ja "rutiininomaista", mikä on hyvä Aculle.

Kirsi kehui kovasti meijän ryhmää ja sitä miten ollaan edistytty! Niin ihmiset kun koiratkin. Oli tosi kiva saada kehuja!:)

Ainiin, alkutottikset meni hyvin Aculta. Pystyi istumaan selkä muihin koiriin päin ja paikalla olot sujui kympillä vaikka muita koiria kulki ohi. Aculla on selkeästi helpompi toimia kun näytän, että luotan siihen. Jos olen epävarma, niin on 90% varmaa, että Acu lähtee häröilemään tai ei toimi niin kun se osaisi. HYVÄ MINÄ ja mun itseluottamus!:)

Ensi viikon treenit jää väliin Acun osalta mutta aattelin ottaa Hallin kattomaan ihmisiä ja koiria.