Voi helvetti, että ottaa päähän....Viime yönä nukuin tosi huonosti ja valvoin kahesta viiteen. Mietiskelin kaikkea ihan idioottimaista ja eihän siitä unensaannista sitten enää tullu mitään.:(

Tää autoasia rassaa aikalailla, kun mun piti mennä vaikka minne tällä viikolla. Tän päivän koiratreenit jää väliin, mutta salille onneksi pääsen, kun Santtu tulee hakemaan mut kuorkilla.

Mun piti mennä mammografiaan+ultraan ja sekin pitää siirtää, kunnes saan jostain auton. Mun yksi ystävä oli sairastunu rintasyöpään viime vuoden lopulla ja se oli nyt leikattu viime kuussa. Tosi iso shokki oli, kun hänkään ei ollut arvannut tilannetta ollenkaan. Syöpä oli levinnyt jo kainaloon ja nyt on mm. käden toimimisen kanssa ongelmia, kun imusolmukkeet on poistettu kainalosta....Ajattelin sitten itekkin käydä tutkituttamassa itteni ihan varmuuden vuoksi..

Mun piti myös mennä Helsinkiin ottamaan "alustava" tatuointi..Eli oon siis nikkelille ja koboltille allerginen ja tarkotus on aluksi tehdä "kauneuspilkku" ja antaa sen sitten parantua rauhassa ja seurata tuleeko mitään oireita. Mulle on kyllä kerrottu, että pitäs olla mahollista ottaa ihan mustaharmaa tatska ja vaikka monilla on ollut allergia, niin oireita ei tatkasta kuitenkaan ole tullut.

Jotain positiivistakin onneksi: Löysin vaatehuoneesta Everille Acun vanhat valjaat, joten niitä ei tartte ostaa. Ajattelin tänään illalla ottaa molemmille sitten kunnon treenit kun Santtukin lupasi auttaa. Täytyy vaan yrittää saada aluksi tää fiilis vähän paremmaksi, kun vihasena ei kannata treenata..Siitä kärsii kaikki! Yleensä salilla käynnin jälkeen on kyllä ollut oikein pirteä ja ilonen olo, joten luotetaan liikunnan voimaan.:)

Acu on taas puklaillu aika usein (mm. eilen neljä kertaa)...En sitten tiiä onko se laihtuminen yhteydessä tohon puklailuun. Pitänee vielä laittaa Santtu ajamaan apteekin kautta ja hakemaan sieltä lois/matohäätökuuri.